Urząd Gminy Kotla

ul. Głogowska 93
67-240 Kotla

tel. 76-8318-361
      76-8318-313
fax 76-8318-308
e-mail:
gmina@kotla.pl

QR Code Infof JPG

Godziny pracy:
dzień godziny
pn  7:30-15:30
wt  7:30-16:00
śr  7:30-15:30
czw  7:30-15:30
pt  7:30-15:00

Konto bankowe
Bank Spółdzielczy we Wschowie, O/Kotla
nr: 49 8669 0001 0180 8317 2000 0043


 

Gmina Kotla Folder informacyjny

Ścieżka Leśna Dolina Ulotka JPG
 

Regionalny System Ostrzegania - aplikacja na android

Strona główna

Raport

piątek, 31 maja 2019 07:40
-
 altWójt Gminy Kotla informuje, że zgodnie z artykułem 28aa Ustawy o samorządzie gminnym został przedłożony Radzie Gminy Kotla Raport o stanie Gminy Kotla za 2018 r. Raport obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i funduszu sołeckiego.


Nad Raportem zostanie przeprowadzona debata podczas sesji Rady Gminy Kotla, która odbędzie się 17 czerwca 2019 r. o godzinie 15.30 w sali narad Urzędu Gminy Kotla
.
W debacie nad Raportem o stanie gminy głos mogą zabierać mieszkańcy gminy.
Zgodnie z artykułem 28aa Ustawy o samorządzie gminnym mieszkaniec, który chciałby zabrać głos składa do Przewodniczącej Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowio zwiększeniu tej liczby.

Z treścią Raportu o stanie Gminy Kotla za 2018 r. można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Kotla ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, Referat Rozwoju Gminy i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych pokój nr 7, w godzinach pracy Urzędu.